Thursday 23 February 2017

Shufaad Forex Trading

Jika anda inginkan susana pembelajaran yang eksklusif 8211 coaching personnel atau 1 à 1, anda boleh hubungi saya sekarang. Di bawah adalah détail untuk kelas eksklusif ini: Kelas berme dari basic sehingga avance selama 3 hari. Topik akan merangkumi dari trading psikologi, gestion des risques et de l'argent, analyse teknikal dan analyse fondamentale. Selain dari marché forex, anda juga akan di dedahkan dengan marché spot or, huile, indice dan juga ekuiti. Setiap bulan akan révision ada kelas, juga 1 à 1, selama 2 8211 4 confiture. Anda juga boleh hadir ke kelas Entraînement de groupe yang akan di adakan 2 kali sebulan secara percuma. Anda akan mendapat koleksi vidéo de mentorat dari tahun 2015, 2016 dan 2017. Groupe de soutien melalui Telegram. Yuran untuk kela ini ialah RM3500 shj. Untuk dépôt, et une hanya perlu membayar RM1750 dan baki nya de jelas kan semasa kelas. Bagi yang berminat, sila hubungi saya di talian 012-9965946. Bagi yang berminat untuk mempelajari skil membaca, graf harga emas, saya menjemput anda untuk hadir ke kelas Analyses Teknikal Harga Emas yang akan de adakan pada: Hari: Sabtu, 17 décembre 2016 Masa: 9h30 8211 17h00 Tempat: TheCandles, Sunway Tarif: RM250 (10 yang terawal akan dapat harga diskaun RM190 shj) Apa yang akan anda pelajari di dalam kela ini nanti MT4 8211 installation dan installation Menggunakan outils dan fonction de dalam MT4 Support dan Résistance Mengenalpasti paras terbaik untuk membeli dan menjual emas fizikal Potensi pelaburan silver dari sudut Teknikal Halatuju pasaran gold amp silver dimanche 2017 Jika anda berminat, sila hubungi saya di talian 012-9965946 Ajouter au panier Ajouter au panier Ajouter au panier Ajouter à ma liste d'envies Bagi anda yang mempuyai modal lebih dan ingin membuat investissement di dalam bentuk emas fizikal, sekarang ini merupakan masa yang terbaik. Mengapa Kerana sekarang Public Gold, syarikat pelaburan emas no 1 de Malaysia, sedang giat membuat promosi sempena Tahun Baru Cina. Dengan setiap pembélien 1 KG emas fizikal, et un akan mendapat 5 g emas PERCUMA. Ouaip. Gratuit 5 g emas 999.9. Saya kira ini memang satu promotion yang sangat ohsem dan tak patut de lepaskan oleh sesiapa sahaja. Bagi yang berminat, et une boleh hubungi saya di talian 012-9965946. Selamat menyimpan emas Memat betul masa sekarang cepat betul berlalu. Mat salleh kate 8216time flies8217. Pejam celik, pejam celik dah bulan fin de 2016, dah sampai bulan Discutez de pun. Kalau et un jenis yang rajin buat azam baru setiap tahun, cuba cek balik. Yang mana dan capai, yang mana jadi capati. Kalau dapat 50 jeu de mots saya rasa dah cukup bagus tu. Untuk saya, sepanjang 2016 ni trading est devenu tellement difficile. Trader Sebagai, kita dah lalui Brexit (juin) dan élection présidentielle américaine (Nov). Maintenant tunggu FOMC ce nach de décembre prochain nak tengok sama ada Fed akan naikkan taux atau tidak. Selain dari itu juga, le symbole de satin d'ange et le gel 8216Fat Finger8217 sekitar Okang yang mana puncanya di percayai oleh komputer error de programmation. Dari segi trading, USD Indice de référence pour les menaces de terrorisme, la criminalité et la criminalité Dow dan SampP. Gold pula nampaknya sudah rompre les paragraphes 1200 dan berada di sekitar 1170. GBP terpaksa saya tinggalkan dahulu kerana impak dari Brexit ini masih lagi kuat. Jpy yang sangat kuat tahun dans le sedang mengalami fasa retracement. Dan CAD8230oui, dire merasakan CAD biffer un nouveau mot de passe lebih kuat tahun hadapan. Sebab persetujuan yang di capai oleh OPEP baru-baru ini mungkin akan certainement stabilkan harga huile de secara tidak langsung akan membantu mengukuhkan loonie. Néanmoins, tout peut arriver dans le commerce. Sebagai seorang commerçant, kita hanya commerce apa yang kita nampak, bukan apa yang kita rasa. Ikut rasa binasa. Happy trading guys, saya mise à jour kan plus d'informations plus tard sur vous. TQVM Bagi sesiapa yang serius mahukan revenu de dalam USD sebagai seorang commerçant, anda kini boleh sertai saya di dalam kelas Groupe Coaching yang akan saya adakan pada tarik-tarikh berikut: 20 amp 21 Nov (Ahad ampli Isnin) 27 amp 28 Nov (Ahad amp Isun) 23 amp 23 janv. 2017 (Ahad amp Isnin) Voir la fiche de ce titre Ajouter à mes playlists Ajouter à mes playlists Ajouter à mon panier Achat express Confiture 9.00 am confiture de sehingga 5.00 pm. Selain dari kelas selama 2 hari, para peserta juga akan mendapat: Le mentorat de vidéo de Koleksi (2015 dan 2016) groupe de soutien de télégramme Classe de répétition libre (boleh masuk lagi sampai pandai) Soutien de dari saya sampai mati....... Ah ah ah....... RM888 sahaja. Untitk menempah tempat anda, dépôt sebanyak RM450 perlu de jelaskan sebelum kelas. Pembayaran Boleh Di Buat Pada Akaun Maybank 5541 1010 5387 Candlestcik Consulting. Selepas pembayaran di buat, sila wasap glisser beserta nama penuh kepada saya di talian 012-9965946. Selamat menempah assise et un Bagi anda yang berminat untuk menambahkan pengetahuan de dalam bidang analogue teknikal, maka saya menjemput anda untuk hadir ke kelas Analyses Teknikal Harga Emas yang akan de adakan pada: tarikh: 29 Okt 2016 masa: 9h30 8211 5.oo pm tempat : Les bougies, sunway. Prix: RM250 sahaja. Antara topik yang akan saya kongsikan ialah seperti MT4 setup, asas support dan resistance, indicateur de momentum de di mana paras terbaik untuk membeli dan menjual emas fizikal. Seperkara yang ingin saya beritahu kelas ini sangat sesuai untuk mereka yang zéro connaissance dalam bidang analisis hargapergerakan harga emas. Untuk pendaftaran, sila hubungi saya di 012-9965946. Bagi anda yang ingin mendapatkan buku-buku saya dan mendaftar kelas-kelas saya, et un kini boleh berbuat demikian de laman web pgmall. my. Sebagai contoh, jika et ingin membeli buku Chandelier amp Divergence, anda boleh taip perkataan chandelier di dalam kotak recherche di bahakhien atas site ini Ok. Harga yang di tunjukkan kat atlas votre bukan dalam livre sterling mahupun ringgit ye, tapi ianya ialah argent or (GC). Dan dans l'ordre et un membeli belah bukan saja produk et service dari saya tapi dari ramai-ramai penjual di pgmall ni, anda perlu jadi client atau concessionnaire public or. Cara palais mudah, buka akaun GAP dulu 8211 serendah RM100. Bila anda dah dapat nombor PG, baru lah et un boleh shopping di pgmall. Senang kan So kalau et un nak jadi buka akaun GAP, roger saya k. Guide de Saya anda. Semalam di Facebook, saya, sharekan, video analisis ini untuk tontonan, kawan-kawan, yang ingin, mengetahui, tentang, pergerakan, semasa, harga, emas dan perak. Jika anda terlepas peluang itu, apa kata et a lihat di sini: Buat pengetahuan anda juga, video ini di buat khas untuk event NFP yang berlaku pada malam semalam (2 sept). Selain itu juga, saya sangat-sangat menggalakkan anda semua untuk membeli emas fizikal de publicgold. my sebagai salah satu portfolio pelaburan anda. Sehingga a écrit le message suivant Sebagai seorang investor atau peminat emas, anda sudah tentu pernah mendengar istilah seperti ratio Gold-Silver. Donc, apa yang anda faham tentang ratio ini Di dalam bahasa yang paling mudah, ratio inz berraksud bilangan once (oz) argent yang di perlukan untuk menyamai 1 oz or. Sebagai contoh jika harga doré ialah 1000 par oz (amin) par harga argent pula ialah 20 par oz, maka ratio nya ialah 50: 1. Dan ketika saya menulis artikel ini, harga gold berada pada par 1345 par oz manakala harga silver pada 20.15. Oleh yang demikian, rapport d'or-argent sekarang ialah 66: 1. Seperkara yang menarik tentang hubungan antara or dan argent ini ialah selain dari kedua-duanya tergolong di dalam catégorie métal précieux atau logam berharga, mereka juga mempunyai corrélation positive antara satu sama lain. Maksudnya, jika harga or naik, argent juga akan naik. Begitu juga sebaliknya. Sedikit fakta sejarah yang ingin saya kongsikan dengan anda: Gold-Silver ratio ini pada asalnya di tetapkan oleh kerajaan sebagai salah satu langkah menstabilkan systme kewangan negara. Rekod paling awal berkaitan dengan penetapan ratio dans le tissu de catatkan oleh kerajaan Roman iaitu pada ratio 12: 1. Kerajaan US melalui Monnaie de la Loi 1792 menetapkan ratio ini pada kadar 15: 1. Ratio ini pernah meningkat sehingga ke paras 98: 1 pada tahun 1939 di zaman pemerintahan président Roosevelt. Ini adalah kesan dari penetapan harga or pada harga 35 par once. Kesan dari penamatan Perang Dunia ke 2 et Brenton Woods Accord pada tahun 1944, yang mana kadar tukaran asing (taux de change) telah di ikat pada harga or, rapport ini telah turun sehingga ke paras 15: 1. Bermula dari tahun 1970 an yang mana menyaksikan pemansuhan or standard dan membawa ke tahun 1980 et dan 1990 (harga silver jatuh serendah 4 par oz), ratio ini telah meningkat kepada 100: 1. Secara purata, époque dalam 2000 an, rapport or-argent ini berlegar sekitar 50: 1 kepada 70: 1. Paling Recharger cette page par catatkan pada par Untuk Investisseur yang lebih hardcore, simpleka akan menggunakan gold-silver ratio ini sebagai satu tools untuk hedging. Sebagai investisseur yang bijak, saya cadangkan anda mulakan dengan menyimpan emas dahulu. Dan kemudien barulah memulakan simpanan argent anda. Bahagi kan portefeuille et un kepada 70:30 dengan 70 kepada or dan argent sebanyak 30. Post navigationTag Archives: forex trading Kenapa saya mengatakan Dollar US dalam masalah Saya akan menunjukkan kepada et un graphique Dollar Index di dalam 2 temps yang pertama di quotidien yang Kedua di H4. Terdapat paras résistance yang kuat di 100.00 dan 100.37 yang mana paras yang kedua adalah paras résistance yang di catatkan oleh highs pada 13 Mac 2015. Prix unitaire doji di area 100.00 dan selepas satu long bougie blanche 8211 ini adalah perfect setup untuk Doji Au sommet DAT) strategi. Gap down selepas doji Ouah, ini memang superbe Sekarang kita lihat di time frame H4 pula. Ada signal feveret saya 8211 Divergence baissière Dengan MACD crossover dan histogram bar barreh tactile flip di bawah 0,00, ini adalah tanda-tanda kejatuhan (atout retrace) de dollar dalam. Berdasarkan kepada graphique di kedua-dua cadre temporel ini, menunjukkan yang dollar des États-Unis sedang berada di dalam fasa retrace au moins sehingga prochaine NFP. Ainsi, l'or, l'argent que n'importe quelles paires yang ada kaitan dengan dollar en particulier Eur, Pound dan Yen akan mempunyai peluang untuk tapau dollar. Vérifier le soutien dan la résistance yang terhampir dan ambil profit di situ. Anda rakan FB saya Jika ya, maka saya yakin anda sudah jeu de mots melihat dan membaca iklan ini. Jika anda bukan rakan FB saya, dans le dia iklan tentang kelas Groupe Coaching yang saya buat sebentar tadi. 1. Anda boleh klik pada lien ini, bit. ly6MonthCoaching. Untuk melihat apakah modul yang bakal et un pelajari. 2. Jika anda berminat, banque de sila dans le dépôt de kan sebanyak RM750 ke dalam akaun Maybank 554110105387 Candlestick Consulting. Bakinya perlu di bayar semasa kelas. 3. Paiement de glissement de Watsappkan dan nama penuh kepada nombor 012-9965946. Terima kasih dan semoga et un terbuka hati untuk menjadi seorang Trader. Ps: jika et a tak dapat hadir pada tarikh 5 juin 6 octobre ini, jangan risau. Ada tarikh lain. Hujung bulan Oktober. Affiche Tengok ni k. Navigation des articles


No comments:

Post a Comment